Yatlardaki hasarları tamir etmek

Teknelerin büyük çoğunluğu sadece on sent büyüklüğünde kabarcıklar gelişir, hasar veya yapısal bozulma miktarı alt yoğun kabarmış olsa bile, çok küçük.Çapı yaklaşık 1 “çok sayıda kabarcıklar kadar bile yatlar, genellikle plastik anlamlı zayıflaması Yukarıdaki resimde, laminat kalınlığı blister boyutu arasındaki ilişkiyi gösterir. Plastikten bile bazı çözünmüş olduğunu görülebileceği ve genel laminat kalınlığı ile orantılı (noktalı çizgi ile gösterilen) blister altında ve çevresinde, çok değil, miktar bozulma ortalamanın üzerinde olsa bile. kabarma miktarı bile minimal etkisi var gerçekten sert olması olurdu.

Bu sonuçlar kanıt birbirinden tamamen farklı iki türü dayanmaktadır. Birincisi, fiziksel muayene, sondalama ve sondaj nadiren blister hemen periferik bölgede yumuşama veya bozulma ortaya koymaktadır gerçektir. İkincisi, önemli yapısal zayıflaması varlığını delaminasyon, yüzey deformasyon ve stres çatlama şeklinde (yetmezliği önce) bilinen yapacak bir gerçektir. İyi haber, kabarcıklar çok büyük olmadıkça, kabarma bir sonucu olarak ortaya çıkan bu koşulları herhangi bir rapor biliyoruz. Biz sorun daha belirgin hale gelir ve bu noktada, blister 4 burada konuşurken “ve daha büyük konum bu gerçekleri itibaren tüm gövde kabarma durumlarda çok üzerinde% 95, laminat önemli yapısal hasara neden olmadığına karar

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın